close

即係咁既...我都好少好少會打呢D野..仲用埋口語...
今日同家姐去行街...去開間買好貴衫既舖頭....又唔係話好貴....係400幾500啦...

都數都係日本韓國野...(呢樣就係真既..)


我睇中左一件.....就係呢件....我係超鐘意..!!!!!個料同個CUTTING係超正!!中間既扣同D線位令我好著迷架..!!!!!

佢仲入面襯左件BB領既底裙..2樣野加埋800蚊.......太貴...所以我只係買左出面件橫間...$400...無買埋入面個件底裙....

下面張相係我拎屋企D底裙自己襯既....!!!!



好...............!!!返到屋企上上下網....唔小心睇淘寶又會咁好彩畀我見到

拿!!

佢入面D打底仲要同我係個間舖度襯埋既入面個件係一模一樣架...!!!!!!!!!






我見到之後就瘋左..人地仲要係一套買架....!!!你知唔知一套2件幾錢..!!係$200幾咋..!!!!!


當然.......我唔甘心咁努力搵下自己個件同呢件有咩分別,

好在.................係唔同既.......某D細位!

包括領口無咁好睇同SIZE有少少唔同.....呢D應該係仿製或同類既...

咁諗條氣順少少少少......但淘寶既呢件一樣係我好鐘意........仲係有埋件BB領打底.........

結果係...

我....想買埋淘寶既呢套.....




遲D真係淘寶天下啦....


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


仲有就係又係茶茶.....

有日返到屋企唔見左佢發現匿左係厠所......

仲要係咁既動作.............................................

咁既時候........................一定係因為...

做左衰野..............................................

(隻腳係前面唔掂地架...幾勁!)

arrow
arrow
    全站熱搜

    金麥姬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()